مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه پژوهش های اخلاقی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ محبی، سراج الدین ؛ عزیزی، شهریار ؛ نویسنده مسئول : اسداله، هوشنگ ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه حسی برنددلبستگی شناختیعاطفی و رفتاری مشتریمشتریبرنـدارزش ویژهبـهعاطفی
-
2.
نویسنده : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:عزت نفسرفتار مصرف کنندهﺟﻨﺴﻴﺖتواليزﺑﺎن ﻓﺎرﺳﻲهيجانخريد آنیميل ناگهانیتوسعه بازاريابیimmediateemotion مکالمه کاويآغاز مکالمه تلفنيآشناييمکالمهزباننسبیمکانمکانشناسی