موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 19 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 22 |
-
1.
نویسنده : Ghenaat، Mahshid ؛ Shafiee، Sajad ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Sammer 2023 - Number 45 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionEFL learnersgroup dynamic assessment
-
2.
نویسنده : Fatahzadeh، Saeideh ؛ Shafiee، Sajad ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Spring 2023, Volume 2 - Number 1 (11 صفحه - از 85 تا 95 )
کلیدواژه ها:consciousness-raisingwriting fluencyintermediate learnersVocabulary Input Flooding
-
3.
نویسنده : Haji Jalili، Mehrnoosh ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:emotional intelligenceSelf-efficacyPublic Schoolslanguage centersteachers’ immunity
-
4.
نویسنده : Ghanaat، Mahshid ؛ Shafiee، Sajad ؛ Sepehri، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2023 - Number 23 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentGroup Dynamic Assessment (G-DA)Computerized Dynamic Assessment (C-DA)Interactionist Dynamic Assessment (I-DA)
-
5.
نویسنده : Fatahzadeh، Saeideh ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Sajad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2022 - Number 43 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 23 تا 31 )
کلیدواژه ها:writing accuracyElementary LearnersConsciousness-raising tasks
-
6.
نویسنده : Moradi Koochi، Afshin ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Educational Sociology»March 2023 - Number 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:ComplexityWritingAccuracyfluencyCompetency Based Approach
-
7.
نویسنده : Oveidi، Mohammad ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2022, Volume9 - Number 4 رتبه الف/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:InputEnglish Collocationscorpus-based instructionOutput InstructionInput/Output InstructionInput/Output Instruction
-
8.
نویسنده : Fatahzadeh، Saeideh Sadat A ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Sajad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 119 تا 130 )
کلیدواژه ها:VocabularyConsciousnessraisingInput enhancementReading Fluencyinput flooding
-
9.
نویسنده : Namaziandost، Ehsan ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Sajad ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2021,Volume 5 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها:genderculturereading motivationreading attitudeCultural Knowledge
-
10.
نویسنده مسئول : Namaziandost، Ehsan ؛ نویسنده : Shafiee، Sajad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 18 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 21 تا 43 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiongenderTarget CultureSource CultureCultural KnowledgeL2 Readers