موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 9 |
علوم اجتماعی 5 |
علوم سیاسی 2 |
مدیریت 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 18 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام
نویسنده : امین فرد، احمد ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » تابستان 1400- شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران راهبرد موازنه نرم دیپلماسی دیجیتال پسابرجام
-
2.
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان
نویسنده : امین فرد، احمد ؛
مجله : دانش آینده پژوهی رسانه » شهریور 1400 - شماره 2 (22 صفحه - از 148 تا 169 )
کلیدواژه ها: ایران خبر رادیویی سپهر رسانه ای نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان کرونا
-
3.
کارکرد دیپلماسی رسانه ای صدا و سیمای ج.ا.ا برای تامین منافع ملی در دوران بحران کرونا
نویسنده مسئول : شکری رفسنجانی، رضا ؛ نویسنده : انوشه، ابراهیم ؛ امین فرد، احمد ؛ حسینی، سید محمد ؛
مجله : جستارهای سیاسی معاصر » زمستان 1399، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 269 تا 291 )
کلیدواژه ها: بحران منافع ملی صدا و سیما دیپلماسی رسانه ای کرونا
-
4.
راهبردهای ارتقای دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران برای برونمرزی صداوسیما
نویسنده : امین فرد، احمد ؛
مجله : پژوهشنامه رسانه بین الملل » پاییز و زمستان 1399، شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها: قدرت نرم راهبرد دیپلماسی عمومی و رسانهای معاونت برونمرزی صداوسیما
-
5.
راهبردهای مطلوب توليد انيميشن برای سيمای ج.ا.ا با هدف ارتقاء امنيت ملی
نویسنده : امین فرد، احمد ؛
همایش : الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت » دوره 9؛ 1399/03/21 - 1399/03/22 (21 صفحه - از 172 تا 192 )
کلیدواژه ها: راهبرد انیمیشن امنیت ملت قدرت ملت سیمای ج.ا.ا.
-
6.
توصیف فضای اجتماعی شهری ایران با تاکید بر تقلید فرهنگی شهرنشینان ایرانی
نویسنده : امین فرد، احمد ؛
مجله : جامعه، فرهنگ و رسانه » پاییز 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها: ایران فرهنگ مصرفی تقلید فرهنگی محصولات فرهنگی رسانهای شهری مصرف ارتباطات فرهنگی رسانهای سبک زندگی
-
7.
راهبرد ارتقای دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی در راستای توسعۀ پایدار اقتصادی ایران در دوران پسابرجام
نویسنده مسئول : امین فرد، احمد ؛ نویسنده : خانیکی، هادی ؛
مجله : مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی » تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 97 تا 114 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران راهبرد دیپلماسی رسانه ای پسابرجام توسعه پایدار اقتصادی
-
8.
راهبردهاي توليد بازي هاي رايانه اي پليسي براي کودکان و نوجوانان براي ناجا با هدف ايجاد تمدن نوين اسلامي
نویسنده : امين فرد، احمد ؛
همایش : الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت » دوره 7؛ 1397/02/19 - 1397/02/20 (14 صفحه - از 2732 تا 2745 )
کلیدواژه ها: تمدن نوین اسلامی بازی های رایانه ای ناجا راهبرد قدرت هوشمند چارچوب سازی
-
9.
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی رسانه ای صدا و سيمای ج.ا.ا در دوران پسابرجام
نویسنده : امين فرد، احمد ؛ خانيكی، هادی ؛
همایش : الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت » دوره 7؛ 1397/02/19 - 1397/02/20 (19 صفحه - از 2804 تا 2822 )
کلیدواژه ها: پسابرجام راهبرد دیپلماسی رسانه ای موازنه نرم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
-
10.
راهبردهای ارتقای دیپلماسی رسانهای در زمینه توسعه فرهنگی ایران برای دوران پسابرجام
نویسنده : امین فرد، احمد ؛
مجله : مطالعات فرهنگی و ارتباطات » بهار 1397 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 139 تا 168 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران راهبرد دیپلماسی رسانهای پسابرجام توسعه پایدار فرهنگی