موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
الف 2 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Alimorad، Zahra ؛ نویسنده : Tajgozari، Mostafa ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2023, Volume 42 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:IranAppraisal theorydoctoral candidatesPpositioningwriting for publication
-
2.
نویسنده مسئول : Alimorad، Zahra ؛ نویسنده : Saleki، Arezoo ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 125 تا 154 )
کلیدواژه ها:ChallengesperceptionsOpportunitiesEFL pedagogyweb-based assessment
-
3.
نویسنده : Yazdani، Shiva ؛ Alimorad، Zahra ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2022,Volume 13, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:Appraisal theoryPositioningScholarly PositionSupervisory Interactions
-
4.
نویسنده : Dabiri، Asma ؛ Rashidi، Naser ؛ Saadat، Mahbobeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ Alimorad، Zahra ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2016, Volume 7 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 29 تا 56 )
کلیدواژه ها:careful readingsentence-level comprehensiontext-level comprehensioninter-text level comprehensionEFLIranianToEFL UNDERGRADUATES
-
5.
نویسنده : Alimorad، Zahra ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2014, volume 5 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysis (CDA)Textbook EvaluationIdentity OptionsIranCESIranianEnglishEFL
-
6.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Rahimi، Mohammad ؛ Alimorad، Zahra ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2013, Volume 2 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 101 تا 123 )
کلیدواژه ها:Motivationdiscursive constructionideal selvesself guidesought-to selvesintegrative motivation and instrumental motivationlegitimation strategies