مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Teaching English as a Second Language Quarterly 2 |
نشریه Iranian Journal of Applied Linguistics 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : Mozaffari، Fatemeh ؛ Allami، Hamid ؛ Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2018, Volume 36 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 67 تا 101 )
کلیدواژه ها:contextconversation analysisreflective conversationother-and self-repairinteractional awarenessthe organizational pattern of repair practices
-
2.
نویسنده : Mozaffari، Fatemeh ؛ Allami، Hamid ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2017, Volume 20 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 151 تا 184 )
کلیدواژه ها:conversation analysisOrganizational pattern of repair practicesOther repairSelf repairForm oriented and meaning oriented contextsContext convergence and divergence
-
3.
نویسنده : Mozaffari، Fatemeh ؛ Yaqubi، Baqer ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2015, Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 93 تا 126 )
کلیدواژه ها:questionclassroom discourseconversation analysislearner initiativeanswer sequenceinteractional practiceEFLIRFQAClassroomEnglishLearner