موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 1 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : Arabloo، Parisa ؛ Rouhi، Afsar ؛ Khodabandeh، Farzaneh ؛ نویسنده مسئول : Hemmati، Fatemeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2022, Volume 9 - Number 1 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:Language educationproblem solvingCnitical ThinkingProject -based LeamingTechnology-aided
-
2.
نویسنده : Hemmati، Fatemeh ؛ Farrokh Allaiee، Farnaz ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2017, Volume 20 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:genderSocial CapitalForeign Language AchievementRegional variation
-
3.
نویسنده : Morshedian، Mahboobeh ؛ Hemmati، Fatemeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2016, Volume 35 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 99 تا 122 )
کلیدواژه ها:Regulationself-purificationregulated learningEFL literal and critical literal and criticalEFLSelf
-
4.
نویسنده : Naseri Karimvand، Parisa ؛ Hesamy، Gholam Reza ؛ Hemmati، Fatemeh ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2016, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 109 تا 131 )
کلیدواژه ها:postmethodEnglish Language Teachingsociopolitical approachEFLIranELTHow
-
5.
Impact of Metacognitive Awareness on Self-Assessment Skills of Lower-Intermediate Level EFL Students
نویسنده : Hemmati، Fatemeh ؛ Mohammadkhani، Amirali ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2015, volume 6 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:planningSelf-assessmentMetacognitive AwarenessGoal-SettingSelfLanguage Testing