موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
روانشناسی 4 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 10 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
الف 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Ehsani، Maryam ؛ Mallahi، Omid ؛ نویسنده مسئول : Karami، Hossein ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisL2 vocabulary learningtechnique feature analysisVocabulary Learning Task
-
2.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2022, Volume 29 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 75 تا 107 )
کلیدواژه ها:Hermeneutic phenomenologyshadow educationShadow Education, Hermeneutic Phenomenology, English Language Teaching (ELT) in IranEnglish Language Teaching (ELT) in Iran
-
3.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛ نویسنده مسئول : Saadat، Mahboobeh ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2020, Volume 2 - Number 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 258 تا 277 )
کلیدواژه ها:ارزیابی پویا (ی گروهی)مداخلهانتقالبازخوردارزیابی تکوینیFormative assessmentgroup-dynamic assessmenttransferFeedbackMediation
-
4.
نویسنده مسئول : Mallahi، Omid ؛ نویسنده : Hosseini، SaidehSaadat ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2020, Volume 3 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها:Willingness to Communicatespeaking performancePersonal AttributesL2 communication confidenceBeliefs about L2 group work
-
5.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛
مجله:Applied Research on English Language»4 November 2019، Volume 8 - Number رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 559 تا 584 )
کلیدواژه ها:Argumentative writingAuthorial IdentityVoice IntensitySubject Positioning
-
6.
نویسنده مسئول : Mallahi، Omid ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»September 2019, Volume 1 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 151 تا 161 )
کلیدواژه ها:Feedbackindividual differencesSelf-efficacy beliefsEFL writing skill
-
7.
نویسنده : Mallahi، Ph.D Omid ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2019, Volume 2 - Number 5 رتبه ب (وزارت علوم (4 صفحه - از 55 تا 58 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyWriting Performanceworking memory (WM)
-
8.
نویسنده : Amirian، Seyyed Mohammad Reza ؛ Zareian، Gholam Reza ؛ Mallahi، Omid ؛ Adel، Seyyed Mohammad Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2017, Volume 35 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 37 تا 70 )
کلیدواژه ها:Writing Performancepath analysiscognitive individual differencesEFLSEMAn
-
9.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛ SAADAT، MAHBOOBEH ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2018, Volume 5 - Number 1 ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryNeeds AnalysisEFL WritingSyllabus Design
-
10.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛ Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛ Seyed، Gholam Reza Zareian ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2016, Volume 19 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 99 تا 139 )
کلیدواژه ها:individual differencesWriting competenceComposing processMixed-methods researchEFLResearchMixed Methods ApproachHakim Sabzevari University