موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 51 |
مدیریت 42 |
میان رشته ای 7 |
اقتصاد 5 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 4 |
تربیت بدنی 3 |
علوم سیاسی 2 |
حسابداری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 115 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 90 |
علمی-ترویجی 9 |
-
1.
راهبردهای افزایش اعتبار رسانهای در تارنماهای خبری
نویسنده : معتمدی، مهدی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله : رسانه » بهار 1401 - شماره 126 رتبه علمی-ترویجی/ISC (19 صفحه - از 159 تا 177 )
کلیدواژه ها: اعتبار رسانهای مرجعیت خبری اعتماد رسانهای تارنمای خبری
-
2.
پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ ساروخانی، باقر ؛ نویسنده مسئول : محمدپور، علیرضا ؛
مجله : مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران » بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 41 ISC (21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها: اقتصاد توجه شبکههای اجتماعی مدیریت توجه رسانههای فناوریمحور
-
3.
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ صمدی، کبری ؛ نویسنده مسئول : قنبری، سعید ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » زمستان 1400- شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (29 صفحه - از 140 تا 168 )
کلیدواژه ها: تعامل بیبیسی فارسی شبکه خبر روزنامهنگاری آنلاین کاربردپذیری تارنما
-
4.
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینهها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتیها)
نویسنده : اسدزاده شهیر، حسن ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ نصرالهی کاسمانی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله : مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه » پاییز 1400 - شماره 13 رتبه علمی-ترویجی (34 صفحه - از 5 تا 38 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام سلبریتی فرهنگ هواداری مجازی
-
5.
شناسایی شبکۀ کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ لبافی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : شهمیرزادی، محسن ؛
مجله : رسانه » تابستان 1400 - شماره 123 رتبه علمی-ترویجی/ISC (24 صفحه - از 107 تا 130 )
کلیدواژه ها: سیاستگذاری رسانهای صنعت موسیقی شبکه کنشگران تئوری کنشگر-شبکه
-
6.
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه
نویسنده : اعتمادالاسلامی بختیاری، علی ؛ ذوالفقارزاده، مهدی ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1400- شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 223 تا 256 )
کلیدواژه ها: روند عدم قطعیت شبکه های اجتماعی ذینفع فیسبوک پیشران
-
7.
صنعت موسیقی در عصر فنّاوریهای نوین: ارائه راهبردهای نوآورانه برای توزیع دیجیتال موسیقی در ایران
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ نوروزی، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : امیدی، افشین ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » زمستان 1399 - شماره 84 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 277 تا 308 )
کلیدواژه ها: نوآوری تحلیل مضمون صنعت موسیقی توزیع دیجیتال موسیقی
-
8.
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران
نویسنده : بصیرت، مرجان ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ نویسنده مسئول : خواجه ئیان، داتیس ؛
مجله : مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی » پاییز 1399 - شماره 29 رتبه علمی-ترویجی/ISC (16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه دارایی نامشهود اﻗﺘﺼﺎد ﻓﻮﺗﺒﺎل مدلهای کسبوکار ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال
-
9.
الگوی مطلوب دیپلماسی رسانهای در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : شفیعی سروستانی، مریم ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ نوربخش، یونس ؛
مجله : پژوهشنامه علوم سیاسی » پاییز 1399 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 217 تا 241 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی قدرت نرم وزارت امور خارجه دیپلماسی رسانهای تحلیل مضمونی
-
10.
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانهای جوانان اروپایی توسط گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش)
نویسنده : قاپچی، هومن ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ نویسنده مسئول : شریفی، سید مهدی ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 189 تا 222 )
کلیدواژه ها: رسانههای نوین شبکههای اجتماعی گلوله برفی اقناع رسانهای اثرگذاری رسانهای پساداعشیزم