موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 35 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 14 |
ب 12 |
ج 4 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
31.
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییعملکرد بنگاهدوگانگی بازارگراییدوگانگی نوآوری
-
32.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 761 تا 782 )
کلیدواژه ها:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
33.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
34.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 146 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برندعشق برندبرند سوررئالیستبرند خودانگاره
-
35.
نویسنده : اقازاده، هاشم ؛ هاشمی، محمدصادق ؛ صدری نیا، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات دهان به دهانمنافع مصرف¬کننده
-
36.
نویسنده : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی
-
37.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ خلیل، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 93 تا 102 )
کلیدواژه ها:هوشمندیکارکرد اجراییهوشمندی بازارکارکرد ارتباطیکارکرد اطلاعاتیکارکردهای هوشمندی بازار
-
38.
نویسنده : بلالی، مجید ؛ آقازاده، هاشم ؛ احمدی، سمیه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:AHPبرندخودروی لوکس عوامل مؤثر بر خریدخودرومشتریوارداتبازارخودروهای لوکسمحصولقیمتمشتریان