موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 31 |
میان رشته ای 10 |
علوم اجتماعی 8 |
علوم سیاسی 7 |
اخلاق 6 |
مدیریت 5 |
حوزه سلامت 4 |
روانشناسی 4 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
ادبیات و زبانها 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 79 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 19 |
علمی-پژوهشی 17 |
الف 7 |
A 5 |
A+ 3 |
C 3 |
B 3 |
د 3 |
ج 3 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
اثربخشی محتوای الکترونیکی درس علوم تجربی بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان هفتم متوسطه بر پایه مدل اسکورم
نویسنده : امینی اقبلاغی، زهرا ؛ سیفی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ناطقی، فائزه ؛
مجله : فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی » پاییز 1402 - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 119 تا 137 )
کلیدواژه ها: علوم تجربی محتوای الکترونیکی سرزندگی تحصیلی اشتیاق تحصیلی اسکورم دانشآموزان آموزش آزمون
-
2.
تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
نویسنده : عباسی، حدیقه ؛ ناطقی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : محمدی نائینی، مژگان ؛
مجله : رهبری و مدیریت آموزشی » بهار 1402 - شماره 63 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (33 صفحه - از 214 تا 246 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی اثربخشی مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
-
3.
راهکارهای کاهش فاصله بین وضعیت موجود و مطلوب تربیت جنسی دانش آموزان دوره متوسطه از دید معلمان
نویسنده : افشاری، محمد ؛ ناطقی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : سرمدی، محمدرضا ؛
مجله : مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان » بهار 1402، دوره 4 - شماره 1 (12 صفحه - از 170 تا 181 )
کلیدواژه ها: نوجوانی آموزش جنسی راه حل های آموزش جنسی نیازهای آموزش جنسی
-
4.
بررسی وضعیت کارآمدی معلمان شهرقم براساس الگوی معلم کارآمدمتناظربه سند تحول بنیادین وبرنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : جمالو، یاسینه ؛ فقیهی، علیرضا ؛ ناطقی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : سرمدی، محمد رضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (14 صفحه - از 203 تا 216 )
کلیدواژه ها: سند تحول بنیادین باور و نگرش الگوی معلم کارآمد معلمان شهر قم برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان توانایی و شایستگی عملکرد و رفتار معلم تحول بنیادین آموزش و پرورش معلم کارآمد آموزش
-
5.
شناسایی مولفههای مربوط به مردمسالاری دینی و بررسی جایگاه آن در برنامه درسی دوره متوسطه اول
نویسنده : رشیدی مفرد، ویدا ؛ سیدی، فرانک ؛ نویسنده مسئول : ناطقی، فائزه ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحه - از 8254 تا 8269 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی مردمسالاری دانشآموزان دوره متوسطه اول مردمسالاری دینی دینی مردم نظام مردم سـالاری دینی
-
6.
ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر توجه به همه خرده فرهنگها در نظام برنامه درسی دوره اول متوسطه ایران
نویسنده : روحی، ایوب ؛ عزیزی، نعمت اله ؛ جلالوندی، مهناز ؛ نویسنده مسئول : ناطقی، فائزه ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (20 صفحه - از 6606 تا 6625 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی برنامه ریزی درسی خرده فرهنگها دوره اول متوسطه برنامه درسی فرهنگی الگو آموزش ایران اقوام محتوای برنامه درسی
-
7.
الگوی مطلوب ربوبی شدن و ربوبی ساختن نفس انسان از منظرقرآن و روایات
نویسنده : فردوسی، بهزاد ؛ ناطقی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : رضایی، محمد هاشم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (22 صفحه - از 378 تا 399 )
کلیدواژه ها: نفس الگوی مطلوب انسان در قرآن تربیت نفس ربوبی ساختن نفس انسان در روایات خدا انسان تربیت قرآن اسلامی ایمان خداوند پژوهش
-
8.
بررسی جایگاه رویکرد تربیت اخلاقی رشدی شناختی در کتاب های درسی فارسی دوره متوسطه اول
نویسنده : عطار، شیما ؛ عرفانی، نصراله ؛ نویسنده مسئول : ناطقی، فائزه ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 159 تا 163 )
کلیدواژه ها: تربیت اخلاقی کتاب های درسی فارسی دوره متوسطه اول رویکرد رشدی شناختی
-
9.
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر باورهای معرفتشناختی و یادگیری مفاهیم محیطزیست دانش آموزان پایه یازدهم
نویسنده : خانمحمدی، مرمر ؛ ناطقی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : سیفی، محمد ؛
مجله : آموزش محیط زیست و توسعه پایدار » پاییز 1401- شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها: فلسفه برای کودکان یادگیری باورهای معرفتشناختی محیطزیست
-
10.
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : صیدی، مریم ؛ ناطقی، فائزه ؛ سیفی، محمد ؛ فقیهی، علیرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 309 تا 340 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی کسب شده رشته آموزش ابتدایی تجارب زیسته دانشجومعلمان معلمان دانشجویان تدریس فناوری اطلاعات و ارتباطات تجارب دانشجو معلمان تجارب زیسته دانشجویان روش تدریس