موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 2 |
ج 1 |
ب 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Zare، Javad ؛ نویسنده : Karimpour، Sedigheh ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 399 تا 427 )
کلیدواژه ها:readingDictationteachers’ beliefsParental BeliefsChildren’s self-concept of ability
-
2.
نویسنده مسئول : Zare، Javad ؛ نویسنده : Naseri، Zohreh Sadat ؛
مجله:Language Horizons»Winter 2023, Volume 6 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 27 تا 50 )
کلیدواژه ها:Linguisticsapplied linguisticsMoveRhetorical functionEnglish conceptual review article conclusionssub-move
-
3.
نویسنده مسئول : Zare، Javad ؛ نویسنده : Naseri، Zohreh Sadat ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2021, Volume 12 Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 489 تا 520 )
کلیدواژه ها:Linguisticsapplied linguisticsRhetorical structureEnglish AbstractsReview articleslinguistic realizations
-
4.
نویسنده مسئول : Zare، Javad ؛ نویسنده : Valipouri، Leila ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 90 تا 105 )
کلیدواژه ها:research articlesLexical BundlesStructural AnalysisChemistry research articles
-
5.
نویسنده مسئول : Zare، Javad ؛ نویسنده : Naseri، Zohreh Sadat ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2020, Volume 9 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:Lexical BundlesFunctional analysisStructural AnalysisEnglish Review Articles
-
6.
نویسنده : Zare، Javad ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2015, Volume 7 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 171 تا 196 )
کلیدواژه ها:reading strategy useSORSThink-aloudacademic field of studymixed-methods
-
7.
نویسنده : Zare، Javad ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2015, Volume 2 - Number 1 ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:reading strategy usethink aloud protocolSORSmixed methods