مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 2 |
نشریه آموزش محیط زیست و توسعه پایدار 1 |
نشریه توسعه کارآفرینی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
نشریه پژوهشنامه بیمه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
ج 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ عبداله پور، سجاد ؛ خمویی، فرشید ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 105 تا 127 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهمحصولدرگیری محصولطرح محصولتجربه مصرف
-
2.
نویسنده : خیراندیش، مهدی ؛ موذنی، بهرام ؛ تاجیک، گل سا ؛ خمویی، فرشید ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1397، شماره 47 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریدیمتلارزیابی علّیایافکیوامکارکنانمدل تعالی سازمانیمدلارزیابیسازمان
-
3.
نویسنده : خمویی، فرشید ؛ شکرالله تبار آکتیج، معظمه ؛ موذنی، بهرام ؛ صحت، سعید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1397 - شماره 130 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:تحلیل پوششی دادههاکاراییتصمیمگیری چندمعیارهکارایی نسبی
-
4.
نویسنده : حسنپور، اکبر ؛ ابطحی، سید امیر رضا ؛ خمویی، فرشید ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1396 - شماره 14 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانی سبزآموزش سبزنیازسنجی آموزشی سبز
-
5.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ نجات، سهیل ؛ خمویی، فرشید ؛ پسندیده، پوریا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 551 تا 573 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیحمایت سازمانیهویت سازمانیقصد ترک خدمتاشتیاق شغلی
-
6.
نویسنده : خیراندیش، مهدی ؛ تبریزی، الهام ؛ خمویی، فرشید ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1396 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:دانشابعاد سازمانیتجاریسازیروششناسی کیو
-
7.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ صحت، سعید ؛ خمویی، فرشید ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1395، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1001 تا 1024 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتاعتمادوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریمشتریمشتریانبازاریابی رابطه مند