مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه English Language Pedagogy and Practice 2 |
نشریه Journal of Modern Research in English Language Studies 1 |
نشریه جستارهای زبانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
-
1.
Validation of the Persian Adaptation of Academic Emotion Regulation Questionnaire in the EFL Context
نویسنده مسئول : Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Hashemi، Mohammad R ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2022, Volume 13 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 141 تا 168 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEmotion Regulationconstruct validation
-
2.
نویسنده : Nabi Karimi، Mohammad ؛ Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2018, Volume 5 - Number 3 ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:collocationsDynamic AssessmentConcurrent Group Dynamic AssessmentCumulative Group(Group Dynamic Assessment (G-DA(Dynamic Assessment (DA
-
3.
نویسنده : Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ Khabiri، Mona ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2017 - Number 21 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionMetacognitive strategieslistening strategiesShadowingfield dependentindependent
-
4.
نویسنده : Mall-Amiri، Behdokht ؛ Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ Zohrehvand، Atefeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer & Autumn 2017 - Number 20 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 130 تا 150 )
کلیدواژه ها:congruent phrasal verbsInput enhancementauditory input enhancementvisual input enhancementphrasal verbsphrasal verbsauditory input enhancementcongruent phrasal verbsvisual in putenhancement