-
1.
نویسنده : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 92 تا 111 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل
نویسنده : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 92 تا 111 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل