-
1.
نویسنده : شهداد، علی ؛ گلمکانی، محمد ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (14 صفحه - از 499 تا 512 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کیفیت خدمات رضایتمندی مشتریان بازار اشباع شده
-
2.
نویسنده : شهداد، علی ؛ حبیبی، مرضیه ؛
مجله:توسعه مدیریت»اسفند 1386 - شماره 77 (9 صفحه - از 50 تا 58 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتسازمانتولیدتولید چابکسازمانهای چابکمشتریسیستمهای اطلاعاتیمهندسی
-
3.
نویسنده : شهداد، علی ؛ حبیبی، مرضیه ؛
مجله:توسعه مدیریت»خرداد و تیر 1385 - شماره 71 (15 صفحه - از 20 تا 34 )
کلیدواژه ها:مرکز گسترش فناوری اطلاعات(مگفا)سبک مدیریتیالگو ارزیابی عملکردچرخه عمر سازماننظارت بر خط مشینظارت مالیشرکتهای هولدینگطراحینظارتماتریسسازماندوره عمر سازمان