موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 18 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 20 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 12 |
ب 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Yazdanmehr، Elham ؛ نویسنده : Akbari، Ramin ؛ Kiany، Gholamreza ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter& Spring 2020 - Number 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 323 تا 342 )
کلیدواژه ها:ELTExpertiseTeacher expertisePedagogical Content Knowledge
-
2.
نویسنده : Rezaei، Forouzan ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholamreza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:IdentityPolitical discourseCritical discourseMedia DiscourseDiscourse Strategy
-
3.
نویسنده : Tavakoly، Motahar Khodashenas ؛ Hashemi، Seyyed Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Kiany، Gholamreza ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (29 صفحه - از 61 تا 89 )
کلیدواژه ها:Textual input enhancementcausative constructionInteractionally modified inputPerceptual VAK learning style
-
4.
نویسنده : Tavakoly، Motahar Khodashenas ؛ Kiany، Gholamreza ؛ Hashemi، Seyed MohamadReza ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2018,Volume 8 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:Textual input enhancementcausative constructionInteractionally modified inputVAK learning style
-
5.
نویسنده : Shariatifar، Sadegh ؛ Kiany، Gholamreza ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2018 - Number 11 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 223 تا 240 )
کلیدواژه ها:Proficiencythreshold levelhigh school EFL teachersACTFL
-
6.
A Framework of Reference for Teaching English as a Foreign Language at the Threshold of I.R. of Iran
نویسنده : Askari Matin، Sajjad ؛ Kiany، Gholamreza ؛ Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 89 تا 109 )
کلیدواژه ها:TEFLProfessional developmentTeacher evaluationQualitative Meta-synthesis
-
7.
نویسنده : Shariatifar، Sadegh ؛ Kiany، Gholamreza ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:Applied Research on English Language»Fall 2017, Volume 6 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 499 تا 522 )
کلیدواژه ها:Content Knowledge (CK)Pedagogical Content Knowledge (PCK)Teacher Education Curriculum Development Document (TECDD)
-
8.
نویسنده : Kiany، Gholamreza ؛ Nabi Karimi، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2017, Volume 36 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 111 تا 144 )
کلیدواژه ها:Assessmentaccountabilityperformance assessmentFarhangian UniversityEducation
-
9.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Norouzi، Monireh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2016, Volume 19 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 155 تا 194 )
کلیدواژه ها:Teacher evaluationperformance assessmentFarhangian University
-
10.
نویسنده : Harati Mokhtari، Parastoo ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ نویسنده مسئول : Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2016, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 52 تا 69 )
کلیدواژه ها:collocationspsycholinguisticsformulaic languageholistic processinglinear mixed-effects modelling (LMM)