مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد رفتاری مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر برند
نویسنده : قناعت، نگار ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاشپور، آذر ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (8 صفحه - از 2894 تا 2901 )
-
2.
نویسنده : ذبیحی خرق، علیرضا ؛ کفاش پور، اذر ؛ فراحی، محمدمهدی ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1396 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 92 تا 116 )
کلیدواژه ها:رویکردهای مدیریت منابع انسانیشناسایی عوامل اقتضاییاقدامات اثربخش منابع انسانیرویکرد اقتضاییمدیریت استراتژیک منابع انسانی