-
1.
نویسنده : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحه - از 439 تا 456 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
نویسنده : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحه - از 439 تا 456 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند