موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
اقتصاد 3 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
-
1.
نویسنده : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 112 تا 133 )
کلیدواژه ها:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ
-
2.
نویسنده مسئول : حسینی دوست، سید احسان ؛ نویسنده : ساعتیان، ارمین ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:راهبرد مدیریت مالی»پاییز 1400 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 103 تا 122 )
کلیدواژه ها:سرکوب مالیریسک اعتباریبانک مرکزی
-
3.
نویسنده : رفیعی نیا، محمد ؛ ترابی، محمدامین ؛ اسفندیاری، نوید ؛ نویسنده مسئول : حامدی، ارکیده ؛
مجله:مطالعات فرهنگی پلیس»زمستان 1399، شماره 27 (17 صفحه - از 2 تا 18 )
کلیدواژه ها:دادهکاویامنیت خودپردازهاجلوگیری از سرقت
-
4.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
5.
نویسنده مسئول : ترابی، محمدامین ؛ نویسنده : حامدی، ارکیده ؛ جلیلیان، طیبه ؛
مجله:مطالعات فرهنگی پلیس»بهار 1399 - شماره 24 (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:معنویت در محیط کارحمایت سازمانی ادراک شدهبهرهوری کارکنانفرماندهی انتظامی همدان
-
6.
نویسنده : حامدی، ارکیده ؛ مرادی، سهیلا ؛ ساسانیان اصل، زهرا ؛ آرمان، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : ترابی، محمدامین ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 103 تا 113 )
کلیدواژه ها:ترجیحات فکری ندهرمانسبکهای یادگیری کلبدانشجویانخودتنظیمی یادگیری
-
7.
نویسنده : شیری، علی ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:نفوذ آرمانیرهبری تحول گراانگیزش الهام بخشملاحظات فردیترغیب ذهنی و عملکرد شغلی
-
8.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحه - از 3695 تا 3710 )
کلیدواژه ها: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
9.
بررسی رابطه بین کیفیت درک شده از خدمات بانکی الکترونیکی و ارزش ویژه برند:رویکرد سیستم معادلات همزمان
نویسنده : کاظمی، فاطمه ؛ حامدی، ارکیده ؛ رستمی، علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحه - از 3205 تا 3219 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری رضایت ارزش ویژه برنداعتماد