-
1.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ گودرزی، کبری ؛ مشهدی فراهانی، امیر ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 105 تا 130 )
کلیدواژه ها:قصد کارآفرینانهشاخص برند ملیتداعی معانی برند ملیکارآموز بینالمللی و آیسک
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ گودرزی، کبری ؛ مشهدی فراهانی، امیر ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 105 تا 130 )
کلیدواژه ها:قصد کارآفرینانهشاخص برند ملیتداعی معانی برند ملیکارآموز بینالمللی و آیسک