مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 3 |
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه مطالعات علوم اجتماعی 1 |
نشریه گردشگری شهری 1 |
نشریه برنامه ریزی و آمایش فضا 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 2 |
جغرافیا 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : جباری، عصمت ؛ محمدی کیا، اکبر ؛ صمدی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (22 صفحه - از 76 تا 97 )
کلیدواژه ها:عملکرد نواوریشیوه های مدیریت منابع انسانیرفتار کار نواورانه
-
2.
نویسنده : جباری، عصمت ؛ محمدی کیا، اکبر ؛ صمدی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (22 صفحه - از 193 تا 214 )
کلیدواژه ها:عملکرد نواوریشیوه های مدیریت منابع انسانیرفتار کار نواورانه
-
3.
نویسنده : فضلی، صفر ؛ صمدی، محمود ؛
مجله:برنامه ریزی و آمایش فضا»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 58 تا 78 )
کلیدواژه ها:گردشگریرتبه بندیاستانهای ایرانزیرساختهای گردشگریاستانزیرساختتوسعۀتوسعۀ گردشگریشاخص
-
4.
نویسنده : صمدی، محمود ؛ مظفری، محمد مهدی ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ نویسنده مسئول : نورایی، محمود ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 127 تا 138 )
کلیدواژه ها:مراکز خریدگرند تئوریمکس کیو دی ای
-
5.
نویسنده مسئول : فضلی، صفر ؛ نویسنده : صمدی، محمود ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1400 ، دوره هشتم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 97 تا 111 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیگردشگری شهریامکانات زیرساختیجذابیت مقاصدرویکرد مدل ساختاری تفسیری
-
6.
نویسنده : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری
-
7.
نویسنده : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحه - از 145 تا 154 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان