موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 4 |
حوزه سلامت 1 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
-
1.
نویسنده : عظیمی، کامیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 173 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها:مداخلهریاضیاتدبستانمشکلات یادگیری ریاضیپاسخ به مداخلهدر معرض خطر
-
2.
نویسنده مسئول : عظیمی، کامیار ؛ نویسنده : گراوند، یاسر ؛ جعفری، حسن ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1401 - شماره 49 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 21 تا 46 )
کلیدواژه ها:فرصتهاچالشهاآموزش و پرورشآموزش مجازیچالش | آموزش مجازیواولیهمهارت | فنآوری اطلاعات
-
3.
نویسنده مسئول : عظیمی، کامیار ؛ نویسنده : شهنیییلاق، منیجه ؛ خوشناموند، مهرداد ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 60 تا 84 )
کلیدواژه ها:پایاییرواییسرزندگی تحصیلیدوره اول متوسطهتوانمندی اجتماعی-هیجانیهیجانیبرازشدانشآموزان
-
4.
نویسنده مسئول : عظیمی، کامیار ؛ نویسنده : مرادی زاده، سیروس ؛
مجله:خانواده درمانی کاربردی»تابستان 1400، دوره دوم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم (23 صفحه - از 211 تا 233 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیدبستانAcademic Achievementانگیزه های والدین برای مشارکتمشارکت والدین در امور مدارسParents' motivation for involvementParental involvement in school affairsپیشرفت تحصیلی دانشآموزانمدلآزمون
-
5.
نویسنده : عظیمی، کامیار ؛ مکتبی، غلامحسین ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:خودمختاریمدلیابی معادلات ساختاریچشمانداز زمانبیصداقتی تحصیلیدانشآموزان دورة متوسطة دوم
-
6.
نویسنده مسئول : عظیمی، کامیار ؛ نویسنده : شهنی ییلاق، منیجه ؛ امینی، مرضیه ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1398، دوره دهم - شماره 4 (14 صفحه - از 306 تا 319 )
کلیدواژه ها:منبع کنترلدانشجویان پرستاریبیصداقتی تحصیلیخودپنداشت تحصیلی
-
7.
نویسنده : عظیمی، کامیار ؛ امیدیان، دکتر مرتضی ؛ شهنی ییلاق، دکتر منیجه ؛
مجله:رویش روان شناسی»آبان 1398 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:خود کارآمدی تحصیلیجهتگیری هدف پیشرفتتاخیر در خشنودی تحصیلیمقیاسبرازشدانشآموزانرواییمدلکارآمدی تحصیلی