-
1.
نویسنده : محمدی، محمدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 25 (12 صفحه - از 217 تا 228 )
کلیدواژه ها:تعهد برندﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪاﮔﺎه ﺷﺪن از ﺑﺮﻧﺪﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺷﻔﺎﻫﯽﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ
نویسنده : محمدی، محمدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 25 (12 صفحه - از 217 تا 228 )
کلیدواژه ها:تعهد برندﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪاﮔﺎه ﺷﺪن از ﺑﺮﻧﺪﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺷﻔﺎﻫﯽﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ