نویسنده : مرغزاری، نسیم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها:نمادبرندﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻫﺎی ﺗﺠﺎرتﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﺠﺎریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎنبرگزاری نمایشگاهتجارتمحصولات
این مقاله دارای تصاویری است که در فایل متنی قرار ندارند و در صورت دانلود نسخه متنی این تصاویر دانلود نمی شوند توصیه میشود قبل از دانلود،نسخه متنی را به صورت آنلاین مشاهده نمائید