موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 17 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 17 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 6 |
ب 3 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : Vahdat، Sedigheh ؛ Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Bina، Niloofar ؛ نویسنده مسئول : Nikbakht، Masoud ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2023 - Number 26 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (29 صفحه - از 681 تا 709 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds Analysissports scienceM.A studentsESP coursebook
-
2.
نویسنده : Vahdat، Sedigheh ؛ Ghasemi Adivi، Iman ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi، Amir ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 94 تا 112 )
کلیدواژه ها:Personality traitsvirtualDistance educationcovid-19SHADIranian high school English learnersVirtual/distance educationVirtual/distance education
-
3.
نویسنده مسئول : Negahi، Mohammadreza ؛ نویسنده : G. Shooshtari، Zohreh ؛ Vahdat، Sedigheh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 180 تا 193 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerswriting accuracydirectindirect unfocused written corrective feedbackDirect/indirect unfocused written corrective feedback
-
4.
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Waheeb Kadhim، Kadhim ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2022 - Number 22 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (29 صفحه - از 625 تا 653 )
کلیدواژه ها:attitudesEnglish book of grade 6Iraqi EFL teachers and students
-
5.
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Basiri، Asra ؛ Naderi، Farshid ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer 2022 - Number 21 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 437 تا 466 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds AnalysisM.A studentsAncient Iran HistoryESP coursebook
-
6.
نویسنده : Negahi، Mohammadreza ؛ G. Shooshtari، Zohre ؛ Vahdat، Sedigheh ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 89 تا 117 )
کلیدواژه ها:Implicit Knowledgeexplicit knowledgeUnfocused Direct WCFUnfocused Indirect WCF
-
7.
نویسنده : Vahdat، Sedigheh ؛ Shooshtari، Zohreh Gooniband ؛ Saba، Mehdi ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2020, Volume 39 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 203 تا 236 )
کلیدواژه ها:PerceptionListening ComprehensionPauseT-unitmean length T-unitRate of speech
-
8.
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Anai Sarab، Mohammad Reza ؛ Ghobadi، Sadegh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 111 تا 144 )
کلیدواژه ها:Linguistic ImperialismcultureIntercultural Communicative Competencematerials developmenthegemonic practices
-
9.
نویسنده : Vahdat، Sedigheh ؛ Daneshkhah، Niloofar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2019, Volume 37 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 167 تا 193 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbackdirect feedbackindirect feedbackgrammatical accuracyTask manipulation
-
10.
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Shooshtari Gooniband، Zohreh ؛ Anahita، Bordbar ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2018, Volume 10 - Issue 2 ISC (36 صفحه - از 209 تا 244 )
کلیدواژه ها:EFL learnersProcessability TheorySyntactic Development