موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Naderi، Milad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها:EFL contextcreative self-efficacyteacher growth mindsetteaching for creativity
-
2.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Saharkhiz Arabani، Arash ؛ Mohamadi، Peiman ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2021, Volume 12 Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 333 تا 359 )
کلیدواژه ها:EFL learnersEFL learnersWriting PerformanceWriting PerformanceCollaborative writingCollaborative writingGoogle DocsGoogle DocsWriting Self-regulationwriting self - regulation
-
3.
نویسنده : Saharkhiz Arabani، Arash ؛ Fathi، Jalil ؛ Balalaei Somehsaraei، Reyhaneh ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»September 2019, Volume 4 - Number3 (13 صفحه - از 42 تا 54 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionEFL learnersnative speakerEillistening materials
-
4.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Derakhshan، Ali ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 120 تا 146 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEmotional regulationStructural equation modelingTeacher efficacyTeaching Stress
-
5.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Yousefifard، Saman ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer & Autumn 2019 - Number 13 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 255 تا 282 )
کلیدواژه ها:English as a foreign languagetechnology integrationTechnological Pedagogical Content KnowledgeEFL Students’ Perspectives