مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های بازرگانی 2 |
نشریه مطالعات علوم اسلامی انسانی 1 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه فرهنگ ایلام 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده مسئول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:رفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برنداصالت برندفرهنگی
-
2.
نویسنده : پوراشرف، یاسان الله ؛ محمدی، اسفندیار ؛ نویسنده مسئول : رخیده، محمد رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریشرکتهای کوچک و متوسطکلیدواژه: توانمندسازی
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، اسفندیار ؛ نویسنده : رخیده، محمد رضا ؛ خمش ایا، احمد ؛ فدایی، فریدون ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 183 تا 201 )
کلیدواژه ها:رفتار مقابلهایتجاوز به برندبخشش در بازاریابیبخشیدن برند
-
4.
نویسنده : رخیده، محمد رضا ؛ ابراهیمی، عباس ؛ خمشآیا، احمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:شرکت های کوچک و متوسطمدل سازی ساختاری تفسیریتداوم کسب وکار
-
5.
نویسنده : رخیده، محمد رضا ؛ نوروزی، حسین ؛ صفری، محمد ؛ بیگی، شاهرخ ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 169 تا 191 )
کلیدواژه ها:تمایل به خریدفروش اینترنتیکالای لوکسراحتی معاملهکمیابی ادراک شده
-
6.
نویسنده مسئول : خمش آیا، احمد ؛ نویسنده : رخیده، محمدرضا ؛ دهقان، مائده ؛
مجله:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1398 - 62,63 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 212 تا 244 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیعملکرد سازمانیهوش فرهنگی
-
7.
نویسنده : مسيب زاده، حميد ؛ نویسنده مسئول : رخيده، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحه - از 76 تا 88 )
کلیدواژه ها:تمکین مالیاتیراهکارهای عملیاتیمالیات بر ارزشی افزوده