-
1.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 96 تا 118 )
کلیدواژه ها:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 96 تا 118 )
کلیدواژه ها:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند