موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 35 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 16 |
ب 12 |
الف 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ دارینی، امید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیعملکرد صادراتیجو ارتباطیقابلیت رابطهای
-
2.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
3.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 129 تا 160 )
کلیدواژه ها:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریکارکنانسازمان
-
4.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
5.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
6.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ ایمنی، امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : مهرآریا، ثریا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1401 - شماره 17 (10 صفحه - از 29 تا 38 )
کلیدواژه ها:خودشیفتگی مشتریانایجاد دلبستگی به خدماتهتلداری لوکسارزش لوکس ادراک شده
-
7.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 127 تا 155 )
کلیدواژه ها:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
8.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 3 تا 34 )
کلیدواژه ها:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبت
-
9.
نویسنده : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 184 تا 208 )
کلیدواژه ها:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
10.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسیتجربه برند مقصد