مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Educational Sociology 1 |
نشریه Iranian Journal of Learning and Memory 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
Developing a Model for Effective Factors of Creativity in Elementary School Students: A Mixed Method
نویسنده : Bahrami، Narges ؛ Motevalli، Saeed ؛ Khoyeeni، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Hosseini Almadani، Seyed Ali ؛
مجله:Educational Sociology»June 2021 - Number 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:StudentCreativityelementarymixed researchTehranFactorEducationIslamic Azad University
-
2.
نویسنده : Shabanishad، Naeimeh ؛ Motevalli، Saeid ؛ نویسنده مسئول : Hosseini Almadani، Seyed Ali ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Autumn 2019, Volume 2 - Number 7 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:Identity stylesemotional intelligenceSelf-conceptHigh-school students