موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 20 |
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 2 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 2 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 45 |
-
1.
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی
نویسنده : جعفرپور مرزونی، زهرا ؛ عبدالهی نژاد، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : خورسندی طاسکوه، علی ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1402- شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 426 تا 454 )
کلیدواژه ها: رسانه آموزش عالی مدیریت آموزشی گروه آموزشی شبکهی اجتماعی
-
2.
شناسایی مولفههای موثر برارتقاء ظرفیت کارتیمی درمدارس ابتدایی بر اساس سند تحول آموزش و پرورش
نویسنده : عباسعلی نژاد، صدیقه ؛ رازنهان، فیروز ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : فیاض، ایراندخت ؛
مجله : روانشناسی تربیتی » زمستان 1401 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 56 تا 75 )
کلیدواژه ها: تربیت اجتماعی دوره ابتدایی کار تیمی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
-
3.
مقایسه مدل کیفیت خدمات آموزشی هوشمند از دیدگاه دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمت
نویسنده : جعفری حقیقت پور، امیرمهدی ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجله : علوم روانشناختی » پاییز 1401 - شماره 117 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1717 تا 1728 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات سنجش کیفیت مدارس هوشمند خدمات آموزشی
-
4.
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
نویسنده : زرین، اعظم ؛ خسروی، محبوبه ؛ قادری، مصطفی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : یادگارزاده، غلامرضا ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها: صنعت آموزش عالی تحلیل محتوای کیفی انقلاب فناورانه برنامهدرسی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
-
5.
طراحیالگوی شایستگیهای کارکردی دانشآموختگان دکتری دانشگاهها
نویسنده مسئول : شریعت زاده، نفیسه سادات ؛ نویسنده : خورسندی طاسکوه، علی ؛ طاهری، مرتضی ؛ عباس پور، عباس ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » مهر و آبان 1401، دوره پانزدهم - شماره 4 ISC (11 صفحه - از 412 تا 422 )
کلیدواژه ها: الگوی شایستگی دانش آموختگان دکتری شایستگی کارکردی
-
6.
شناسایی زمینههای همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافتههای یک مطالعه کیفی
نویسنده مسئول : میدانی پور، کتایون ؛ نویسنده : عباس پور، عباس ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ برزویان، صمد ؛
مجله : مطالعات آموزشی و آموزشگاهی » تابستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 196 تا 220 )
کلیدواژه ها: پژوهش مدارس متوسطه توسعة حرفهای توسعة مشارکت تعامل و همکاری دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران مدارس دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی آموزش شناسایی
-
7.
تحلیل لایه ای علّی وضع سیاست در مدارس ابتدایی ایران:طراحی سناریوهای بدیل با تاکید بر ارزشیابی کیفی – توصیفی
نویسنده مسئول : نوبخت، محسن ؛ نویسنده : عباسپور، عباس ؛ طاهری، مرتضی ؛ عبدالهی، حسین ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛
مجله : سیاستگذاری عمومی » بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها: ایران آینده پژوهی تفسیر و بازگردانی سیاست نظریه وضع سیاست سیاست آموزشی
-
8.
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاءکیفیت پژوهش دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی
نویسنده : مهرابی، گلپر ؛ عباس پور، عباس ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
مجله : پژوهش در نظام های آموزشی » بهار 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها: تحلیل مضمون علوم انسانی و اجتماعی کلیدواژهها: کیفیت پژوهش دانشگاهی مرور نظاممند ادبیات
-
9.
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
نویسنده : زرین، اعظم ؛ خسروی، دکتر محبوبه ؛ قادری، دکتر مصطفی ؛ خورسندی طاسکوه، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : یادگارزاده، دکتر غلامرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » بهار و تابستان 1401 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 271 تا 293 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی برنامه درسی آموزش عالی انقلاب صنعتی چهارم ویژگیها و مولفههای برنامه درسی برنامه درسی Education ویژگیها فناوری پژوهش
-
10.
ابعاد و مؤلفه های توسعه حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی : رویکردی پدیدارشناسانه
نویسنده : الزامی، عصمت ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ پورکریمی، جواد ؛ رحیمیان، حمید ؛ نویسنده مسئول : عباس پور، عباس ؛
مجله : رهبری و مدیریت آموزشی » زمستان 1400 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی مقطع ابتدایی مدیران مدارس توسعه حرفه ای مدیران حرفهای مؤلفه توسعه مدیران مدارس ابتدایی مدیریت پژوهش مهارت