مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز 3 |
نشریه پژوهشنامه خراسان بزرگ 2 |
نشریه پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی 1 |
نشریه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 6 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده : یوسفی سعیدآبادی، رضا ؛ داداشی آبکسری، تیمور ؛ نویسنده مسئول : تقوایی، مریم ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1400، دوره دوازدهم - ویژه نامه (13 صفحه - از 391 تا 403 )
کلیدواژه ها:دانشگاه پایدارمدیریت زنجیره تامین پایدارنظام آموزش عالی
-
2.
نویسنده : هدایتی، علی ؛ تقوایی، مریم ؛ نویسنده مسئول : صفاریان همدانی، سعید ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 (10 صفحه - از 954 تا 963 )
کلیدواژه ها:هوشین کانریمهارتهای مدیریتیدانشگاههای آزاد اسلامی
-
3.
نویسنده : حقیقی، مرتضی ؛ صفاریان همدانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : تقوایی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه خراسان بزرگ»بهار 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:سرمایه گذاریموقوفاتاشتغال پایداراقتصاد دانش بنیان
-
4.
نویسنده : محمودپور، غلامرضا ؛ تقوایی، مریم ؛ نویسنده مسئول : تقوایی یزدی، مریم ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار1400، دوره دوازدهم - شماره 1 (10 صفحه - از 108 تا 117 )
کلیدواژه ها:تعلیم و تربیتدانشگاه فرهنگیاندانش محتوایی
-
5.
نویسنده مسئول : تقوایی، مریم ؛ نویسنده : میرقاسمی مهرنو، سیده ربینا ؛ خطیرپاشا، کیومرث ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1399 - شماره 42 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 65 تا 83 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشسرمایه اجتماعیرفتار کاری ابتکاریرفتار شهروندی سایبری
-
6.
نویسنده : حقیقی، مرتضی ؛ صفاریان همدانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : تقوایی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه خراسان بزرگ»پاییز 1399 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:اشتغال پایداراقتصاد دانش بنیانسرمایه گذاری موقوفات
-
7.
نویسنده : تقوایی، مریم ؛ نیازیان، ملیحه ؛ تقی پور، حسینعلی ؛
مجله:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1393-دوره چهارم ، شماره 2 (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:فرسودگی تحصیلیخودتعیین کنندگی در یادگیریخود تعیین کنندگی تحصیل