مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Applied Language Studies 3 |
نشریه English for Academic Purposes 2 |
نشریه Applied Linguistics Inquiry 1 |
نشریه English Language Pedagogy and Practice 1 |
نشریه متن پژوهی ادبی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
میان رشته ای 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ج 2 |
ب 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Akbari، Hossein ؛ نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله:Applied Linguistics Inquiry»Fall2023, Volume 1 - Number 2 (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningReceptive vocabularyvocabulary retentionProductive vocabularyOnline flashcardsStudent-created flashcards
-
2.
نویسنده مسئول : Heidari، Farrokhlagha ؛ نویسنده : Izadi، Mehri ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentMOOCMassive Open Online Courses
-
3.
نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2019, Volume 11- Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentToulmin ModelTeacher-ScaffoldingCollective-ScaffoldingArgument StructureArgumentative Writing Achievement
-
4.
نویسنده : Golabi، Arezoo ؛ نویسنده مسئول : Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:Learning ApproachStructural equation modelingnarrative intelligenceTeaching style
-
5.
نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛ Alavi، Seyed Amir ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2015, Volume 7 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:Knowledge of Grammaroral fluencyoral communication strategies
-
6.
نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2011 - Number 8 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 78 تا 98 )
کلیدواژه ها:Argumentative writingnegotiationscaffoldingstep Oral RevisionEFLIranian EFL LearnersArgumentative Writing AchievementOralPrePost
-
7.
نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2011, Volume 3 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:PortfolioWashbackOralcorporaAlternative Assessmentconferencesbased FeedbackEFLIranian
-
8.
The impact of concept map training as a post - Listening strategy on efl Learners'''' Listening comp
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله:متن پژوهی ادبی»تابستان 1384 - شماره 24 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 106 تا 122 )
کلیدواژه ها:Comprehensionconcept map trainingexperimental groupcontrol grouptest type