مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه English Language Pedagogy and Practice 2 |
نشریه Foreign Language Teaching & Research 1 |
نشریه Language Horizons 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده : Sohrabi، Masoumeh ؛ Siahpoosh، Hossein ؛ Mahmoudi، Asgar ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Sammer 2022 - Number 41 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:cognitive styleMotivational Scaffoldingself-determinationlearning achievementfield-dependentfield-independent learnersfield-dependent/field-independent learnersfield-dependent/field-independent learners
-
2.
نویسنده : Irannezhad، Solmaz ؛ Mahmoudi، Asgar ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Nasser ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2021 - Number 30 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:EFL learnersWriting PerformanceWriting Approachcreativity levelgenre-basedprocess-based
-
3.
نویسنده : Sohrabi، Masoumeh ؛ Siahpoosh، Hossein ؛ Mahmoudi، Asgar ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Winter and Spring 2021 - Number 29 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 194 تا 220 )
کلیدواژه ها:Self-efficacycognitive stylesMotivational Scaffoldinglearning achievement
-
4.
نویسنده : Esfandiari، Shahram ؛ Davaribina، Mehran ؛ نویسنده مسئول : Mahmoudi، Asgar ؛
مجله:Language Horizons»Autumn And Winter 2020, Volume 4- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 261 تا 286 )
کلیدواژه ها:CognitionEFL learnersWriting Performancespeaking performanceENGAGE Model