-
1.
رابطه بین آگاهی از برند ورزشی و وفاداری برند ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی استان گلستان
نویسنده : علی ابادی، مریم ؛ نویسنده مسئول : اصغرپور، حبیب ؛
مجله:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار و تابستان 1400، سال دوم - شماره 8 (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندآﮔﺎﻫﯽ از ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽداﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ