مجله (تعداد مقاله) |
---|
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
زبان (تعداد مقاله) |
---|
-
1.
نویسنده : حسامی، الهام ؛ سعیدی، حمید ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها (15 صفحه - از 813 تا 827 )
کلیدواژه ها: بانک مشتری مداری بازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
-
2.
نویسنده : حسامی، الهام ؛ سعیدی، حمید ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها (18 صفحه - از 795 تا 812 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی بازاریابی رابطه مند مؤسسات مالی