مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی 2 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 2 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 2 |
-
1.
نویسنده : محمدی، اکبر ؛ شریعتی، شهروز ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (11 صفحه - از 1104 تا 1114 )
کلیدواژه ها:فرهنگ راهبرد کارت امتیازی متوازن مسئولیت اجتماعی دانشگاهی
-
2.
نویسنده : بابایی، سحر ؛ محمدی، اکبر ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (11 صفحه - از 1093 تا 1103 )
کلیدواژه ها:حکمرانی سياست پژوهی نوآوری مسئولانه پژوهش مسئولانه
-
3.
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
نویسنده مسئول : محمدی، اکبر ؛ نویسنده : رضایی اسیابر، بهنام ؛ بابایی، سحر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:استراتژیهای نوآوریمزیتهای تجاریسازیشرکتهای کوچک تا متوسطمدلسازی معادلات ساختاری