مجله (تعداد مقاله) |
---|
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
زبان (تعداد مقاله) |
---|
-
1.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (8 صفحه - از 115 تا 122 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده تعهد عاطفی قصد خرید مجدد مشتریان خرید آنلاین.
-
2.
نویسنده : آسایش، فرزاد ؛ علاف جعفری، الناز ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (6 صفحه - از 123 تا 128 )
کلیدواژه ها:محرکهای ارتباطی رفتار مصرفکنندگان فروشگاههای اینترنتی واکنش احساسی مصرفکنندگان
-
3.
نویسنده : آسایش، فرزاد ؛ علاف جعفری، الناز ؛
همایش:الگوهای نوین مدیریت کسب و کار»نخستین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (17 صفحه - از 2366 تا 2382 )
کلیدواژه ها: احساسات وفاداریبازاریابی دیجيتال کيفيت ارتباطات
-
4.
نویسنده : علاف جعفری، الناز ؛
همایش:الگوهای نوین مدیریت کسب و کار»نخستین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (14 صفحه - از 2383 تا 2396 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتال ارزش افزوده