موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 19 |
علوم اجتماعی 3 |
اقتصاد 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 25 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 19 |
ب 2 |
الف 2 |
-
1.
طراحی مدل راهبردی عوامل مؤثر بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛ نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله : مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی » تابستان 1396 - شماره 23 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری کیفیت خدمات اعتماد مشتری جذب و نگهداری مشتریان نمونه
-
2.
بررسی تاثیر تسهیم دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تبیین نقش میانجی حافظۀ سازمانی و یادگیری مشارکتی الکترونیک در کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله : پردازش و مدیریت اطلاعات » بهار 1396 - شماره 87 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 731 تا 760 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی روانشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تسهیم دانش حافظه سازمانی یادگیری مشارکتی الکترونیک هــا
-
3.
تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ شیری، اردشیر ؛ فرجی، الهام ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » بهار 1396 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی عملکرد کارکنان کار هیجانی صنعت هتلداری فرسودگی هیجانی کارکنان هیجانی هتل بازیگری عملکرد کارکنـان
-
4.
تاثیر حمایت های اجتماعی و سطح کیفیت زندگی شغلی در توانمندسازی روانی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ حامدی، سیمین دخت ؛ جهانشاهی جواران، پیمان ؛ آل طه، حمیدرضا ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله : تعاون و کشاورزی » بهار 1396 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 29 تا 66 )
کلیدواژه ها: حمایت اجتماعی توانمندسازی روانی کار و رفاه اجتماعی سازمان تعاون سطح کیفیت زندگی کاری
-
5.
بررسی تاثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ باغانی، علی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها: بازارگرایی عملکرد کسب و کار استراتژی رقابتی رستوران ها و فست فودهای با حق امتیاز محدود فاکتورهای مدیریت
-
6.
تأثیر کار هیجانی و فرسودگی هیجانی بر تعهد سازمانی عاطفی: نقش میانجی رضایت شغلی.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ فرجی، الهام ؛
مجله : مطالعات رفتار سازمانی » پاییز 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 25 تا 49 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی کار هیجانی فرسودگی هیجانی تعهد سازمانی عاطفی
-
7.
نقش اعتماد به نوآوری در ارتباط
نویسنده مسئول : شیری، اردشیر ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نثاری، طاهره ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله : مدیریت توسعه فناوری » بهار 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 43 تا 76 )
کلیدواژه ها: رفتار کاری نوآورانه عملکرد کاری تناسب فرد با شغل تناسب فرد با سازمان اعتماد نوآوری
-
8.
تبیین اثر موقعیت یابی محصول بر عملکرد شرکت
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ غلام زاده، رسول ؛
مجله : فرآیند مدیریت و توسعه » بهار 1395 - شماره 95 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 23 تا 50 )
کلیدواژه ها: سهم بازار رضایت مشتری سودآوری هزینه های تولید موقعیت یابی محصول بازار تمایز
-
9.
بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف کنندگان
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 881 تا 900 )
کلیدواژه ها: نگرش تبلیغات موبایلی ادراک از خلاقیت تبلیغات واکنش رفتاری تبلیغات پیام مصرفکنندگان
-
10.
بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها: وفاداری برند برندسازی خدمات شواهد برند آوازه برند مشتری مشتری خدمات خدمات مشتریان مشتریان وفاداری وفاداری رضایت رضایت