کلیدواژه اﺗﺼﺎل ﺑﺮ ﺧﻂ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : راستی، علی ؛ شهریاری، حسام الدین ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (9 صفحه - از 676 تا 684 )
کلیدواژه ها:ﻓﻨﺎوري ﻫﺎي ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﯽﺑﺎﻧﮑﺪاري دوﮔﺎﻧﻪاﺗﺼﺎل ﺑﺮ ﺧﻂ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن