کلیدواژه ادراک مشتری / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
2.
نویسنده : فیروزی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
3.
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
4.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
5.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
6.
نویسنده : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 83 تا 90 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
-
7.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)