کلیدواژه ادراک مصرف کننده / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ موسوی، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، سید کامران ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 1556 تا 1577 )
کلیدواژه ها:ایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیادراک مصرف کنندهمدلاطلاعاتطراحی
-
2.
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 134 تا 157 )
کلیدواژه ها:برندصنعت مواد غذاییادراک مصرفکنندهبرندهای گورستانیگروه شرکتهای نوشیدنیشناساییمحصولاتمدیرانبازارمدیریتمصرفکنندهتولیدمصاحبه
-
3.
نویسنده : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ حیدری، سیدعباس ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، سیدکامران ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 530 تا 548 )
کلیدواژه ها:ادراک مصرف کنندهایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیمدلاطلاعاتلوازمخانگی
-
4.
نویسنده : فیض، داوود ؛ زارعی، عظیماله ؛ نویسنده مسئول : گودرزی، حسین ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»زمستان 1399، سال اول - شماره 4 (23 صفحه - از 115 تا 137 )
کلیدواژه ها:نام تجاریعوامل جمعیتشناختیبازاریابیالگوی مصرفادراک مصرفکنندهمصرف
-
5.
نویسنده : سیدین، علی ؛ نویسنده مسئول : کارچانی، مهدی ؛
مجله:حقوقی دادگستری»پاییز 1399 - شماره 111 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 237 تا 280 )
کلیدواژه ها:ادراک مصرف کنندهژنریسایدمرگ علامت تجاریعلامت ژنریکطبقۀ معناییلغو علامتعلامت توصیفی
-
6.
نویسنده : شیرخدایی، دکتر میثم ؛ احسانی، بیتا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 108 تا 115 )
کلیدواژه ها:اخلاقخودگراییایدئالگراییادراک مصرفکننده
-
7.
نویسنده : بایرامی، ملینا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (10 صفحه - از 124 تا 133 )
کلیدواژه ها:قیمت عادلانهادراک مصرف کنندهرضایت مصرف کنندهدرک قیمتعوامل تاثیر گذار بر قیمت هاقیمتمصرفکنندهدرکرضایت مشتری
-
8.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک