کلیدواژه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : محمدی، سارا ؛ نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1401 - شماره31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 231 تا 247 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصد گردشگرینیات رفتاری گردشگرانبازاریابی تلفن همراه
-
2.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگری
-
3.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 79 تا 95 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرگردشگری ورزشیاستان البرزارزش ویژة برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده برند مقصد
-
4.
نویسنده مسئول : محمدی، سارا ؛ نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریبازاریابی سولومونیات رفتاری گردشگران
-
5.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحه - از 413 تا 431 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برند مقصدگردشگریتصویر برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده مقصدگردشگری
-
6.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 رتبه B (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 73 تا 100 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده
-
7.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 845 تا 866 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
8.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
9.
نویسنده : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- B (1 مقاله)