کلیدواژه استراتژی های بازاریابی دیجیتال / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مرادی، مرضیه ؛ صادق وزیری، دکتر فراز ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (19 صفحه - از 694 تا 712 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریعملکرد بازاریابیاستراتژی های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال گردشگری ورودی
-
2.
نویسنده مسئول : نجاتی، نیلا ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 8 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژی های بازاریابی دیجیتالتوسعه فروشبازاریابی دیجیتال
-
3.
نویسنده : سروری لاله، هما ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (20 صفحه - از 329 تا 348 )
کلیدواژه ها:گردشگریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجتیالمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشـتریCRMاطلاعات
-
4.
نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛ نویسنده : سراج پور، سارا ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (14 صفحه - از 2 تا 15 )
کلیدواژه ها:رشد فروشوفاداری مشتریاناستراتژیهای بازاریابی دیجیتال
-
5.
نویسنده : جاوید، محمدرضا ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:بانک شهرسیستم مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجتیالاستراتژیهای بازاریابی دیجیتالرویکرد گراندد تئوری
-
6.
نویسنده : باورصاد شهری پور، سارا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (13 صفحه - از 185 تا 197 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکبازاریابی دیجیتالاستراتژی های بازاریابی دیجیتالابزار بازاریابی دیجیتال
-
7.
نویسنده : نخچیان، علی ؛ مومنی مهمویی، حسین ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1399 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 239 تا 260 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریبازاریابی شبکه اینگرش اخلاقیاستراتژی های بازاریابی دیجیتال
-
8.
نویسنده : کریمی زند، مهدی ؛ خبره زاده طرزجانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد دوم) (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:استراتژی های بازاریابی دیجیتالعملکرد هتل هاتعداد بازبینی های مشتریانارزش بازبینی های مشتریانبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانبازاربازبینی