کلیدواژه استراتژی ورود به بازار / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حمیدیا، بابک ؛ نویسنده : ماستری فراهانی، محمد ؛ سهرابی رنانی، محمد جواد ؛ رحیمی، عباس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1401 - شماره 85 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 43 تا 72 )
کلیدواژه ها:پیشبینیاستراتژی ورود به بازارپتانسیل فروش فیلم سینماییفروش گیشهعوامل موثر بر تقاضای سینمای ایران
-
2.
نویسنده : همتی فراهانی، مهرنوش ؛ اقاموسی، رضا ؛ سید علی اکبر، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 121 تا 146 )
کلیدواژه ها:روش حداقل مربعات جزئیمدلسازی ساختاری تفسیریاینترنت اشیااستراتژی ورود به بازاربوم مدل کسب و کار (کانواس)
-
3.
نویسنده : عماری، حسین ؛ امیرحصاری، سارا ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1399 - شماره 1 ISC (14 صفحه - از 6 تا 19 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعملکرد کسب و کاراستراتژی ورود به بازارکسب و کار بین المللتعهد بین الملل
-
4.
نویسنده : کشتی دار، محمد ؛ علیزایی، عمر ؛ رضوی، سیدمحمدجواد ؛ اکبرزاده، امیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 87 تا 103 )
کلیدواژه ها:استراتژی ورود به بازارنفوذ مبتنی بر منابعتاثیرات سازمانیبازار غرب آسیاصنعت تجهیزات بدنسازی ایران