کلیدواژه اشاعه دانش استراتژیک / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جلوداری، مهدی ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیر
-
2.
نویسنده مسئول : جلوداری، مهدی ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحه - از 22 تا 33 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیرفروشگاه