کلیدواژه اعتلای برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس
نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، امنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1400 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 15 تا 50 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد برند مقصد گردشگری اعتلای برند گردشگری استان فارس