کلیدواژه آموزش مستقیم / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : پیرزادی، حجت ؛ محمداسمعیلبیگی، حانیه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1397 - شماره 150 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیریرویکرد رفتاریآموزش مستقیمدقیقآموزی
-
12.
نویسنده : عباسی، آزیتا ؛ کیانی، سارا ؛ رستمی، اعظم ؛
مجله:جستارهای زبانی»مهر و آبان 1396 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:آموزش مستقیمآموزش غیرمستقیمپسوندهای اشتقاقیواژههای مشتق فارسیراهبرد تجزیه واژه
-
13.
نویسنده : قریشی، شکوه ؛ ولیپور، علیرضا ؛
مجله:جستارهای زبانی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 38 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 217 تا 237 )
کلیدواژه ها:سبکآموزش چند رسانه ایاختلال املاآموزش مستقیمبلاغت قرآنآزمون هوش وکسلرمدارسزبانشناسی مقابله ایفنون بلاغتوصل و فصل بلاغی
-
14.
نویسنده : ایمانی، معصومه ؛ علیزاده، حمید ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1395 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیریآموزش مستقیمطرح پژوهش تک آزمودنیمهارت حل مساله ریاضیحل مساله ریاضیدانشآموزانآزمونمداخلهارزیابیپژوهش
-
15.
نویسنده : حریری، پرستو ؛ صابری، هاییده ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 49 تا 81 )
کلیدواژه ها:درک مطلبآموزش تلفیقیاختلال خواندنآگاهی واجیآموزش مستقیمحافظهی کاری
-
16.
نویسنده : نصرتی، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛ وکیلی نژاد، مریم ؛ کشاورزافشار، حسین ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 108 تا 122 )
کلیدواژه ها:اختلال ریاضیآموزش مستقیمدانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
-
17.
نویسنده : حسینی، زهرا ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:ساختارگراییآموزش مستقیمتلفیق تکنولوژیTPACKدانشجو معلمانتکنولوژیدانشپداگوژیمعلم
-
18.
نویسنده : نیکومحمدی، نجمه ؛ علیزاده، حمید ؛ کریمی، بهروز ؛ حکیمی راد، الهام ؛ امین آبادی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1394 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 184 تا 199 )
کلیدواژه ها:آگاهی واج شناختیآموزش مستقیمآموزش ترکیبیاختلال یادگیری املااملاآموزشدانشآموزان
-
19.
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان
نویسنده : بدری گرگری، رحیم ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:باورهای معلمروش آموزش تفکر انتقادیدانشآموزان توان بالادانشآموزان توان پایینآموزش مستقیم
-
20.
نویسنده : تیموری، حمیده ؛ اوجی نژاد، احمد رضا ؛ قلتاش، عباس ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1393، دوره پنجم - شماره 4 (9 صفحه - از 356 تا 364 )
کلیدواژه ها:طرح تک آزمودنیآموزش مستقیمناتوانی یادگیری خواندن (اختلال خواندن)طرح خط پایهی چندگانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (16 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)