کلیدواژه انطباق آمیخته بازاریابی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
1.
بررسی تأثیر بازار گرایی صادرات و انطباق آمیخته بازاریابی بر عمبررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی)لکرد صادراتی ( مطالعه موردی : شرکتهای صادرکننده محصولات غیرنفتی)
نویسنده : محترم، رحیم؛ موثق، مهرداد؛
مجله: مدیریت بازرگانی » بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 165 تا 186)