کلیدواژه بازاریابی دیجیتال / (94 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : موسوی فرد، سیدرضا ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»تابستان 1401 - شماره 4 (14 صفحه - از 129 تا 142 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالمشتریانوفاداری
-
42.
نویسنده مسئول : خسروی لقب، زهره ؛ نویسنده : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
43.
نویسنده : قاسم نژاد، زینب ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (28 صفحه - از 3131 تا 3158 )
کلیدواژه ها:روش دلفیمقاصد گردشگریخبرگانبرندسازیبازاریابی دیجیتال
-
44.
نویسنده : ملک شیرآبادی، فرزاد ؛ کاباران زاد قدیم، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : کریمی زند، مهدی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:هوش بازاریابیبازاریابی دیجیتالشرکت ایساکوبازاریابیاطلاعاتمشتری
-
45.
نویسنده : سعیدی، حمید ؛ حسین زاده ناصر، شقایق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (25 صفحه - از 433 تا 457 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچکارزش ویژه برندبازاریابی دیجیتال
-
46.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
47.
نویسنده : شافعیان، نیلوفر ؛ آقایی، محمد ؛ نویسنده مسئول : غریب نواز، نادر ؛
مجله:حسابداری دولتی»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 رتبه الف (وزارت علوم (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:تکنیک دلفیبانک توسعه تعاونتحلیل فازیبازاریابی دیجیتالبانکداری دیجیتال
-
48.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
49.
نویسنده : فرهادی سوادرودباری، سعید ؛ جعفری، مصطفی ؛ سالاری، تکتم ؛ نویسنده مسئول : سیفپناهی شعبانی، جبار ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیسواد دیجیتالبازاریابی دیجیتالکافهها و فروشگاههای ورزشی
-
50.
نویسنده : رستمی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 112 تا 137 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالخلق ارزش مصرف کنندهبازارمشتریمشتریانکدمصاحبهتولید محتوا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (28 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- A (6 مقاله)
- B (4 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)